TPMClub باشگاه مهندسان نت ایران

مشاوره ، آموزش ، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات و نرم افزار مدیریت نت CMMS

TPMClub باشگاه مهندسان نت ایران

مشاوره ، آموزش ، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات و نرم افزار مدیریت نت CMMS

ساده سازی خدمات نگهداری و تعمیرات واحد های مراقبت بهداشتی را با سیستم CMMS مدرن انجام دهید.

چرا سیستم CMMS

بالا بودن قابلیت عملکرد و وضعیت نگهداری دارایی برای شرکتهایی که با تجهیزات پزشکی سرو کار دارند بسیار حیاتی است. با توجه به این موضوع ، نرم افزار CMMS به گونه ای طراحی شده است که به مشتریان ما در صنعت بهداشت و درمان امکان می دهد این نوع کارها را به صورت خودکار انجام داده ، ایمنی را افزایش و خطرات را کاهش دهند.

ویژگی های مدرن CMMS این امکان را به سازمان های مراقبت های بهداشتی می دهد که نگهداری پیشگیرانه ، مدیریت سفارش کار ، تعمیر و نگهداری پیش بینانه ، مدیریت موجودی ، زمانبندی نگهداری و موارد دیگر را به صورت خودکار انجام دهند.

مشتریان ما، سازماندهی ، ارتباطات ، پاسخگویی و بهره وری بهتری را در کل تیم نگهداری و تعمیرات خود تجربه می کنند و به آنها امکان می دهد مراقبت های بهتری را به بیماران ارائه دهند.

 

ساده سازی مراقبت های بهداشتی

با نرم افزار CMMS  تیم خود را توانمند کنید

با استفاده از برنامه CMMS ما ، هر کارمند مجاز می تواند در هر زمان و هر مکانی سفارش کار خود را به بخش نگهداری و تعمیرات شما ارسال کند. پس از ارسال درخواست های کاری، به طور خودکار در همه دستگاه ها همگام سازی می شوند. بنابراین هر عضو از تیم شما می تواند به این اطلاعات و داده ها در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی داشته و در جریان امور قرار گیرد.

 

با یک برنامه نگهداری پیشگیرانه ، از نگهداری واکنش پذیر خودداری کنید

آیا نیاز به برنامه ریزی خودکار PM دارید و می خواهید از خرابی تجهیزات جلوگیری کنید؟

CMMS ما امکان ایجاد یک برنامه ریزی نگهداری پیشگیرانه موثر با حداقل تلاش را فراهم می کند. براساس داده های تولید شده خودکار ، می توانید کارهای پیشگیرانه نگهداری را ایجاد کنید که مستقیماً در تقویم نگهداری سازماندهی شوند. از طریق تقویم با کاربرد آسان ، می توانید تمام کارهای باز و برنامه های نگهداری آینده را مشاهده کنید.

 

مشاهده داده های شخصی از طریق داشبورد سفارشی

آیا می خواهید کاهش هزینه های کارگر و کاهش زمان خرابی تجهیزات را ببینید؟

در این صورت ، شما باید به یک طرح پشتیبان داده اعتماد کنید. با استفاده از نرم افزار CMMS ما، می توانید KPI سفارشی خود را ایجاد کنید که به طور خودکار محاسبه و به عنوان گزارش برای شما نمایش داده می شود. داشبورد سفارشی ، تجزیه و تحلیل داده های مهم در مورد تاریخچه نگهداری و تعمیرات و درک اینکه کجا پول شما خرج می شود و تحلیل دلایل ریشه ای آن را راحت نموده است.

 

کنترل مدیریت موجودی خود را در دست بگیرید

می خواهید از کنترل موجودی برای پیش بینی و کنترل کامل منابع سازمان خود استفاده نمایید؟

هنگامی که مقدار قطعات یدکی به حداقل مقدار از پیش تعیین شده (حداقل موجودی) می رسد ، CMMS اعلان های خودکار را ارسال می کند. این کنترل موجودی ، مدیران نگهداری و تعمیرات را قادر می سازد تا سطح موجودی قطعات و مواد مصرفی را بهینه کرده و ردیابی دارایی را ساده کنند. همچنین می توانید از اطلاعات مواد مصرفی، مقدار مصرف قطعات را برای سال آینده پیش بینی نموده و بودجه ریزی نمایید.

 

آنچه نرم افزار نگهداری و تعمیرات بیمارستان ما ارائه می دهد

  • برای برنامه ریزی کارهای نگهداری از تقویم نگهداری استفاده کنید. تکالیف کاری را با اطلاعات مهم مانند اطلاعات دارایی ، تاریخ سررسید ، اولویت و موارد دیگر مشاهده کنید.
  • همه فعالیتهای تعمیر و نگهداری خود از جمله WOs ، PMs و درخواستهای کار را از طریق داشبورد سفارشی مشاهده کنید. حتی می توانید اولویت کارها را تعیین کنید تا در ابتدا کار مناسب انجام شود.
  • کلیه درخواست های کاری ، PM ها و سایر کارهای نگهداری را در سرتاسر تیم خود در یک پایگاه داده متمرکز سازماندهی کنید که از هر دستگاهی و از هر مکانی قابل دسترسی باشد.
  • برای مدیریت دارایی های مراقبت های بهداشتی ، از ساختار درختی با کاربرد آسان و قابل جستجو استفاده کنید
  • و ...

برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در ارتباط باشید

مطالب مرتبط :

          معرفی نرم افزار نگهداری و تعمیرات ویژه صنایع (نت)

          نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات (CMMS)

          CMMS چیست و چگونه کار می کند؟

          مزایای استفاده از سیستم CMMS چیست ؟

          8 تمرین برای داشتن بهترین سیستم CMMS

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی