TPMClub باشگاه مهندسان نت ایران

مشاوره ، آموزش ، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات و نرم افزار مدیریت نت CMMS

TPMClub باشگاه مهندسان نت ایران

مشاوره ، آموزش ، پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات و نرم افزار مدیریت نت CMMS

اگر در حال حاضر فقط به نگهداری و تعمیرات واکنش پذیر اعتماد می کنید ، شرکت شما احتمالاً هر ساله ده ها تا صدها هزار دلار را به دلیل فقدان یک برنامه نگهداری پیشگیرانه ثابت هدر می دهد.

خبر خوب این است که شروع یک برنامه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، وقتی دید روشنی از مراحلی که باید انجام دهید داشته باشید، خیلی هم پیچیده نیست.

اگر چند دقیقه وقت دارید ، با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم که چگونه فقط در چند مرحله ساده، برنامه نگهداری اولیه پیشگیرانه خود را پیاده سازی کنید.

پس از آن ، ما به شما نمونه هایی از نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه را نشان خواهیم داد و همچنین در مورد چگونگی ارائه ایده های بهتر خود به مدیریت بالا برای گرفتن چراغ سبز در ادامه کار ، بحث خواهیم کرد.

اما ، قبل از اینکه بیشتر به توضیح بپردازیم ، بیایید مطمئن شوید که در مورد تعریف معنای نگهداری اصلاحی و پیشگیرانه در یک جهت هستیم.

 

تعمیرات اصلاحی در مقابل نگهداری پیشگیرانه

تعمیرات اصلاحی وظیفه ای از نگهداری و تعمیرات است که برای شناسایی ، جداسازی و اصلاح عیب انجام می شود تا تجهیزات ، دستگاه یا سیستم خراب بتواند در شرایط تحمل یا محدودیت های تعیین شده برای عملیات در حین کار ، به حالت عملیاتی برگردد. نگهداری ساده و اصلاحی بر روی تشخیص و رفع عیوب دارایی های شکسته (خراب) تمرکز دارد.

 

نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (Preventive maintenance) کاری است که به طور منظم (به صورت برنامه ریزی شده) انجام می شود تا احتمال خرابی قطعه خاصی از تجهیزات و خرابی های بی برنامه و هزینه بر تجهیز به حداقل برسد. نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در حالی انجام می شود که تجهیزات هنوز در شرایط کار هستند.

برای کمک به شما در رسیدن به این هدف ، ما یک راهنمای ساده گام به گام در مورد نحوه اقناع مدیریت ارشد و ایجاد تغییر جهت فعالیت های نگهداری پیشگیرانه ارائه کرده ایم.

 

در حال حاضر می خواهیم بر نحوه ایجاد یک برنامه نگهداری پیشگیرانه کارآمد تمرکز کنیم.

 

شروع: برنامه نگهداری پیشگیرانه گام به گام

گام 1 : تصمیم بگیرید که کدام یک از دارایی ها در برنامه PM قرار بگیرند

اگر اولین بار است که یک برنامه نگهداری پیشگیرانه می نویسید ، پیشنهاد می کنیم که با تعیین زمان نگهداری پیشگیرانه در مهمترین دارایی های خود شروع کنید.

اگر برای اثبات ارزش کارتان با یک یا دو دارایی شروع کنید ، متقاعد کردن افراد بالاتر و دیدن نتایج سریع، آسان تر خواهد بود. بعلاوه ، این به شما و تیم شما فضای تنفسی می دهد تا بتوانید یک ذهنیت فعال داشته ، گردش کار را تنظیم کرده و به آن تغییر دهید.

 

هنگام تلاش برای تعیین اینکه چه دارایی هایی را برای برنامه نگهداری پیشگیرانه خود انتخاب کنید ، سوالات زیر را از خود بپرسید:

1-     کدام ماشین ها برای موفقیت تولید / سازمان مهمترین هستند؟

2-     آیا برای این قطعه از تجهیزات به نگهداری و تعمیرات منظم نیاز است؟

3-     آیا هزینه های تعمیر و تعویض زیاد است؟

 

شما می خواهید ماشین هایی را انتخاب کنید که به نگهداری و تعمیرات منظم نیاز دارند و هزینه تعویض / تعمیر بیشتری دارند زیرا این کار بیشترین بازده را برای شرکت شما فراهم می کند. همچنین می خواهید از خرابی دارایی هایی که به انتهای عمر خود می رسند جلوگیری کنید،  بنابراین تجهیزات مورد نیاز برای تعویض را انتخاب نکنید.

 

گام 2 : همه اطلاعات لازم را جمع آوری کنید

هنگامی که ماشین آلات را برای کار انتخاب کردید ، یک برنامه نگهداری پیشگیرانه تنظیم کنید که بازگشت سرمایه را برجسته می کند. برای این کار باید مبلغی را که سالانه برای هر دارایی پس انداز می کنید محاسبه نمایید.

اکنون که تصمیم گرفتید می خواهید برای کدام دارایی ها را می خواهید در برنامه نگهداری پیشگیرانه داشته باشید ، به لیستی از وظایف خاص نگهداری که روی آنها انجام می شود و همچنین دفعات انجام آن کارها نیاز دارید.

 

در اینجا لیستی از منابع مختلفی که می توانید برای جمع آوری اطلاعات لازم استفاده کنید، آورده شده است:

1)       به توصیه های سازنده تجهیزات اصلی (OEM) نگاه کنید

تولیدکنندگان تجهیزات، داده های آماری زیادی را از آزمایشات داخلی و آزمایشات میدانی انجام شده توسط مشتریان دارند. این کتابچه ها اغلب شامل برنامه هایی برای نگهداری و تعمیرات لازم ، استفاده از قطعات یدکی مهم و دستورالعمل های اساسی نگهداری و تعمیرات هستند.

 

1)       از داده های تاریخچه نگهداری خود استفاده کنید

حتی اگر اکنون از سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات رایانه ای CMMS استفاده نمی کنید ، امیدوارم نوعی گزارش نگهداری و تعمیرات در دسترس داشته باشید. نگاه کنید به دارایی که در برنامه PM خود قرار داده اید در گذشته (و هر چند وقت یکبار) چه نوع شکست هایی اتفاق افتاده است.

از این طریق ، تقریباً می توانید نوع کار پیشگیرانه را برنامه ریزی کنید (و هر چند وقت یکبار) تا از برخی از آن حالت های خرابی در آینده جلوگیری کنید.

 

 

2)      با تکنسین های نگهداری و بهره برداران (اپراتور) دستگاه خود صحبت کنید

به عنوان یک مدیر نگهداری و تعمیرات فعال ، برخی از بینش ها را می توانید فقط با گفتگو با افرادی که آچار به دست هستند و روزانه در تماس با دستگاه ها قرار دارند ، کسب کنید. بیشتر اوقات ، آنها اطلاعاتی دارند که نمی توانید در گزارش های نگهداری پیدا کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است دریابید که یکی از تکنسین های شما مجبور شده است به علت در دسترس نداشتن قطعات یدکی لازم، راه حل بداهه ای را در رفع خرابی اخیر بدست آورد. در حالی که او توانسته است دستگاه را به کار بیندازد ، برخی از اجزا در حال حاضر فرسایش بیشتری دارند. به همین دلیل ، شما باید زمان بازرسی منظم از آن اجزا را تا رسیدن قطعات یدکی و حل مشکل برنامه ریزی کنید.

 

پس از جمع آوری داده ها ، لیستی خواهید داشت که می تواند شبیه به شکل زیر باشد:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، معمولاً نوشتن یادداشتهای اضافی برای کارهای خاص ایده بدی نیست ، بنابراین یک تکنسین دقیقاً می داند چه کاری باید انجام دهد. در اینجا منبع دیگری برای فرکانس بازرسی های نگهداری پیشگیرانه وجود دارد.

 

گام 3 : طرح اولیه نگهداری پیشگیرانه را ایجاد کنید

اگر همه چیز طبق برنامه پیش رفته باشد ، اکنون لیستی از تمام وظایف نگهداری پیشگیرانه و همچنین یک ایده کلی در مورد اینکه هر چند وقت یکبار برای انجام هر یک از کارها در یک دارایی خاص زمان نیاز دارید ، جمع آوری شده است.

تنها چیزی که باقی مانده این است که داده ها را در ابزار برنامه ریزی نگهداری خود وارد کنید (امیدوارم نرم افزار CMMS داشته باشید) ، وظایف خود را به افراد صحیح اختصاص دهید و اولویت و موعد مقرر را اضافه کنید تا اطمینان حاصل کنید که کل تیم در یک جهت قرار دارند.

 

گام 4 : پیگیری و تنظیم

یکی از تله های وقت گیر که هنگام اجرای نگهداری پیشگیرانه باید از آن اجتناب کنید ، برنامه ریزی کارهای پیشگیرانه بیش از حد و توجه بیش از حد به دارایی هایی است که به آن نیازی ندارند.

خبر خوب این است که این چالش به راحتی حل می شود ، به خصوص اگر از CMMS مدرنی مانند نرم افزار مدیریت نت ما استفاده می کنید. شما فقط باید:

1-     وارد CMMS خود شوید

2-     سوابق نگهداری را برای دارایی های موجود در برنامه PM خود باز کنید

3-     گزارش های دارایی را باز کنید

آنچه باید تمرکز کنید این است که از زمان قرار دادن آن تجهیز در برنامه PM، چقدر کار پیشگیرانه روی آن دارایی انجام شده و چه تعداد خرابی (در صورت وجود) داشته است.

بقیه موارد کاملاً ساده است.

دارایی حتی یک شکست هم تجربه نکرد؟ شاید با کار پیشگیرانه کمتری که صرف آن شده هنوز هم می تواند بدون شکست کار کند.

 

دارایی با وجود بررسی های منظم و سایر اقدامات پیشگیرانه ، شکست منظم را تجربه می کند؟ بعد از بررسی اینکه این خرابی ها چیست و چه عواملی باعث ایجاد آنها شده است ، می توان کارهای پیشگیرانه تری را نیز روی آن برنامه ریزی کرد.

 

تا وقتی که این موارد را آزمایش نکنید، مطمئناً دانشی در این مورد نخواهید داشت.

 

در آخر ، باید توجه داشته باشید که برنامه اولیه PM شما هرگز کامل نخواهد بود و این موضوع کاملا خوب است.

 

همچنین باید بگوییم، تا زمانی که آماده باشید تا برنامه نگهداری پیشگیرانه خود را با توجه به گزارش های نگهداری و بازخوردی که از تکنسین های خود دریافت می کنید ، تنظیم کنید ، دیگر جای نگرانی نیست.

 

گام 5 : برنامه نگهداری پیشگیرانه خود را به همه دارایی ها گسترش دهید

هدف از برنامه نگهداری پیشگیرانه اولیه شما این بود:

1-     ثابت کنید که نگهداری پیشگیرانه می تواند ROI قابل توجهی را تأمین کند

2-     به خود و تکنسین های خود یک دوره گذار بدهید تا به تغییرات گردش کار عادت کنید و به یک ذهنیت فعال بپردازید

اگر شما قادر به انجام هر دو این کارها بودید ، به این معنی است که شما می توانید برای ادامه کار در مورد استراتژی نگهداری پیشگیرانه خود ، از مافوق خود چراغ سبز بگیرید.

 

اگر در حقیقت چنین بود ، وقت آن است که این مراحل را تکرار کنید و برنامه نگهداری پیشگیرانه خود را به بقیه دارایی های خود ، گسترش دهید.

 

نمونه ای از یک طرح نگهداری پیشگیرانه

برای این مثال ، بیایید تصور کنیم شما یک مدیر نگهداری و تعمیرات در تأسیساتی هستید که گوشت (و برخی چیزهای دیگر که دوست نداریم درباره آنها فکر کنیم) را به سالامی و پته تبدیل می کند.

با توجه به خرابی های اخیر که متحمل خسارات زیادی برای شرکت شده و فشار برای کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات به میزان 15٪ اضافی در پایان سال مالی ، شما تصمیم گرفته اید با آزمایش آن بر روی یک دارایی ، نگهداری پیشگیرانه را امتحان کنید.

 

گام 1 : انتخاب دارایی

پس از تأمل در مورد آن ، دارایی که تصمیم گرفته اید در یک برنامه نگهداری پیشگیرانه قرار دهید ، امولسیفایر نامیده می شود (همچنین به عنوان میکرو برش نیز شناخته می شود) - دستگاهی که گوشت را خرد می کند و به صورت مخلوط خوب و بدون هیچگونه ضایعات خارج می نماید.

 

این دارایی کاملا مناسب است، زیرا:

  • نیاز به نگهداری روزانه و هفتگی دارد
  • این یک دارایی حیاتی است که باعث توقف کامل تولید می شود
  • هزینه آن 200،000 دلار در سال است

 

گام 2 : تهیه لیستی از کارهای پیشگیرانه مورد نیاز

اکنون وقت آن است که ببینیم چه نوع کار پیشگیرانه منظمی بر روی این دارایی باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که در اوج شرایط عملیاتی کار می کند و احتمال خرابی غیر منتظره را به حداقل می رساند.

 

با مشاهده توصیه های OEM ، لیست بعدی کارها را یادداشت کردید:

فعالیت روزانه

فعالیت شماره 1: سرهای چاقو را تمیز و بررسی کنید

 

فعالیت هفتگی

فعالیت شماره 2: کمربندهای x 1 را جایگزین کنید

فعالیت شماره 3: حلقه های تاخیر x 2 را بازرسی کنید (به معنی 2 بار در هفته)

فعالیت شماره 4: نوک پستانک روان کننده محفظه برش x 2 را چرب کنید

 

فعالیت ماهانه

فعالیت شماره 5: صفحات سوراخ دار x 2 را تغییر دهید

فعالیت شماره 6: لاستیک آب بندی x1 را بررسی کنید

 

در حالی که ما می خواهیم این توصیه ها را به یک ارزش اسمی ارائه دهیم ، شما نباید این کار را انجام دهید. قبل از اینکه از این داده ها برای ایجاد یک برنامه نگهداری پیشگیرانه استفاده کنید ، با تکنسین های خود صحبت کنید و گزارش های نگهداری موجود را بررسی نمایید. اطلاعات موجود در مورد دارایی موردنظر را بیابید و از این اطلاعات برای تنظیم برنامه PM بر اساس آن استفاده کنید.

 

گام 3 : ایجاد و اجرای برنامه PM

اکنون که لیستی از وظایف نگهداری پیشگیرانه مورد نیاز را در اختیار دارید ، وقت آن است که آنها را به تیم نگهداری خود اختصاص داده و اجازه دهید جادوها اتفاق بیفتد.

 

برای حمایت صحیح از اقدامات نگهداری پیشگیرانه شما ، ما بر ارائه تجربه کاربری عالی تمرکز کردیم. ما این کار را با معرفی یک تقویم آسان برای استفاده از PM انجام داده ایم که به شما یک نمای کلی از کارهای باز و آینده را می دهد ، برنامه ریزی خودکار PM را انجام می دهد ، به شما امکان می دهد تاریخ های سررسید را تغییر داده و تمام فعالیت های انجام شده را در گزارشات نگهداری و تعمیرات دارایی ثبت کنید.

 

شرایط لازم برای اجرای موفقیت آمیز یک برنامه نگهداری پیشگیرانه

وقتی همه قطعات پازل را در جای خود قرار دهید ، ایجاد یک برنامه نگهداری پیشگیرانه یک کار کاملاً آسان و ساده خواهد بود.

اغلب اوقات ، زمانبندی نگهداری و تعمیرات و قرار دادن همه قطعات پازل در جای مناسب، چیزی است که این روند را بیش از حد لازم به چالش می کشد.

بیایید یک دقیقه وقت بگذاریم تا ببینیم چگونه می توانید با موانع مشترک کنار بیایید و از تاثیر آنها در برنامه نگهداری پیشگیرانه جلوگیری کنید.

1)       پشتیبانی مدیریت ارشد

البته ، شما می دانید که اگر در ابتدا از مدیریت ارشد سازمان چراغ سبز نگرفتید ، انجام هرگونه برنامه ریزی فایده ای نخواهد داشت.

از آنجا که این موضوع چیزی است که اغلب دشوارتر از ایجاد خود برنامه نگهداری پیشگیرانه می باشد ، ما چند نکته را جمع آوری کردیم که می تواند به شما در گرفتن مهر تأیید مدیریت ارشد کمک کند.

 

الف) بازده سرمایه گذاری خود را تخمین بزنید (ROI)

اول ، شما باید از خود بپرسید که تصمیم گیرندگان اصلی برنامه نگهداری شما بیشتر به چه چیزی علاقه دارند. خوب یا بد ، پاسخ تقریباً همیشه یکسان است : سود بیشتر .

بنابراین ، مفیدترین روش برای رسیدن به نتیجه موفقیت آمیز ، صحبت با زبان آنها است. ساده ترین راه برای انجام این کار صحبت در مورد بازگشت سرمایه می باشد.

در اینجا مثالی از نحوه تخمین بازده سرمایه گذاری آورده شده است.

ابتدا باید چند ماشین را انتخاب کنید، زیرا بهترین راه برای این کار محاسبه مقدار دلاری است که می توانید سالانه برای هر دارایی پس انداز کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، شما می خواهید بر روی ماشین آلاتی تمرکز کنید که به نگهداری و تعمیرات منظم نیاز داشته و هزینه تعویض / تعمیر بیشتری دارند. زیرا این امر بیشترین بازده را به اعضای تیم شما می دهد.

برای محاسبه این مبلغ دلار ، باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

1-     هر دستگاه هر چند وقت یکبار به مراقبتهای پیشگیرانه معمول نیاز دارد؟ این اطلاعات را می توان در دفترچه راهنمای دستگاه یافت (که اغلب با مراجعه به وب سایت سازنده نیز به صورت آنلاین یافت می شود).

2-     میانگین نگهداری اصلاحی دلاری مورد نیاز هر دارایی چقدر بوده است؟ نگاهی به اطلاعات نگهداری خود بیندازید و تعداد دفعاتی را که دستگاه (های) انتخابی شما به نگهداری و تعمیرات در یک زمان معین (شاید در سال گذشته) نیاز داشته است ، ثبت کنید. و مهمتر از همه ، به هزینه های این اصلاحات توجه داشته باشید. اگر این داده ها را ندارید ، اشکالی ندارد ، برآورد ها را پیگیری کنید تا پایه ای برای استفاده از آن ایجاد نمایید.

اکنون که این اعداد را دارید ، کمی خرد کردن داده ها را انجام دهید و ببینید هزینه های نگهداری اصلاحی چه هزینه ای برای شما دارد و چه مقدار کار برای نگهداری پیشگیرانه به جهت کاهش شدید آن باید انجام دهید.

 

شما می توانید با یک برنامه نگهداری پیشگیرانه خوب ، هزینه های نگهداری اصلاحی را تا 70٪ کاهش دهید.

 

در اینجا یک مثال ساده از چنین محاسبه ای برای لیفتراک آورده شده است.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که گرچه این محاسبه خرابی کمتری را در نظر می گیرد ، اما مزایای اضافی مربوط به طول عمر بیشتر دارایی ، بهره وری عملیاتی بیشتر ، بهبود ایمنی محل کار یا بهبود موجودی قطعات به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن را در نظر نمی گیرد.

ب) یک استدلال قانع کننده ارائه دهید

همانطور که بسیاری از سرآشپزها می گویند - "همه چیز در ارائه است!". شما باید مطمئن شوید که یک برنامه جذاب برای متقاعد کردن رئیس (ها) خود به جهت اینکه که زمان آن است که سوئیچ را انجام دهید ، تنظیم کرده اید.

1-     درباره اهداف صحبت کنید. هر برنامه مناسب نیاز به تعیین اهداف مشخصی دارد که نشان می دهد شما می خواهید چه چیزی را به انجام برسانید.

2-     مشکلات وضعیت فعلی خود را بیان کنید. یک دلیل وجود دارد که شما می خواهید یک طرح نگهداری پیشگیرانه را اجرا کنید. تمام مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به آنها نشان دهید ، اما توجه داشته باشید که هزینه نگهداری واکنش پذیر چقدر است.

3-     پس انداز احتمالی و بازگشت سرمایه را به نمایش بگذارید. از محاسبات ROI که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم برای هدایت به نقطه مورد نظر استفاده کنید.

 

امیدوارم که این توضیحات برای اثبات اینکه نگهداری پیشگیرانه، بهترین استراتژی بلند مدت برای به حداقل رساندن هزینه های ناگهانی ، پایدار نگه داشتن هزینه های عملیاتی و بهبود خط تولید است ، کافی بوده باشد.

 

1)       تهیه سیستم CMMS

اگر به دنبال سیستم CMMS هستید ، مطمئناً متوجه شده اید که CMMS اغلب به عنوان "نرم افزار نگهداری پیشگیرانه" شناخته می شود.

دلیل آن ساده است. نگهداری پیشگیرانه و CMMS مانند ، چای و بیسکویت یا بتمن و رابین با هم ترکیب می شوند.

CMMS برای ساده سازی ، خودکار سازی و سازماندهی عملیات نگهداری شما طراحی شده است. یکی از مهمترین روشهای انجام این کار کمک به شما در ایجاد ، پیاده سازی ، رهگیری و بهینه سازی برنامه نگهداری پیشگیرانه می باشد.

 

حال ، اگر فقط چند دارایی در برنامه نگهداری پیشگیرانه خود دارید ، مدیریت کارهای نگهداری پیشگیرانه بدون CMMS نیز امکان پذیر است.

هنگامی که هدف شما از عملیات نگهداری،  بهبود بهره وری تجهیزات است، یک برنامه نگهداری پیشگیرانه که قصد دارید به صورت دستی با Outlook و Excel اجرا کنید ، چه فایده ای دارد؟

شما اطلاعات واقعی از دارایی ها نخواهید داشت ، برنامه ها به دلیل کمبود اعلان ها، از دست می روند و کارهای تکمیل شده باید به صورت دستی از یادداشت های کتبی ثبت شوند.

 

داشتن یک برنامه نگهداری پیشگیرانه یک گام بزرگ در مسیر درست است ، اما نباید بگذارید تلاش های شما به هدر برود. با نظارت و کنترلی که از طریق سیستم CMMS بدست می آورید ، اطمینان حاصل می کنید که آخرین قطره از برنامه نگهداری پیشگیرانه را که دقیقاً طراحی کرده اید ، به درستی استفاده می نمایید. ناگفته نماند که CMMS با انجام کارهای سنگین، ارسال اعلان ها ، کپی کردن برنامه های PM ، ردیابی سابقه کار و موارد دیگر ، کار شما را بسیار آسان می کند.

 

2)      تیم نگهداری که مایل است آن را دنبال کند

تغییر به یک استراتژی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه معمولاً به این معنی است که شما باید برخی تغییرات را در روند کار روزانه تیم نگهداری و تعمیرات خود ایجاد کنید.

اگر سازمان شما در حال حاضر نگهداری و تعمیرات را به عنوان یک شر ضروری می داند ، این احتمال وجود دارد که تکنسین های شما از قبل تمام شرایط لازم برای موفقیت را دارا نبوده و بنابراین ممکن است تمایلی به شروع یک برنامه جدید نگهداری نداشته باشند.

مشارکت و به کار بردن تیم نگهداری و تعمیرات خود با اجرای برنامه های نگهداری پیشگیرانه و CMMS برای موفقیت شما ضروری است. تکنسین های شما فعال ترین شرکت کننده ها خواهند بود و بسیار مهم است که آنها برای انجام دقیق و تکمیل وظایف نگهداری و تعمیرات منظم احساس انگیزه کنند تا بتوانید بیشترین راندمان را از سیستم بهبود یافته خود بگیرید.

یک کلید برای استفاده از مهارت ها و اشتیاق تیم نگهداری و تعمیرات شما این است که توضیح دهید چگونه این کلید زندگی شما را با کاهش تعداد تماس های اضطراری در شب ها و آخر هفته ها ساده می کند ، روند کار آنها را ساده نموده ، و همچنین کار آنها را ایمن تر و کمتر غیر قابل پیش بینی می کند.

هنگامی که به آنها کمک کردید تا درک کنند که اجرای یک برنامه نگهداری پیشگیرانه به نفع آنهاست ، می توانید با توضیح جزئیات تغییراتی که ایجاد می کنید ، از جمله بازه زمانی اجرا ، مسئولیت های فردی و تغییر جریان کار، آنها را در استفاده از سیستم CMMS همراه نمایید.

 

سخن پایانی

ما امیدواریم که به بیشتر سواالات شما پاسخ داده باشیم و تمام ابزارهای لازم برای اجرای یک طرح نگهداری پیشگیرانه را که به شما کمک می کند تا عمر تجهیزات مهم خود را افزایش دهید ، هزینه های عملیاتی را کاهش دهید و عملکرد کلی نگهداری و تعمیرات را بهبود ببخشید ، در اختیار شما قرار داده باشیم.

و اگر به دنبال سیستم CMMS حرفه ای هستید که بتواند نتیجه تلاش های پیشگیرانه شما برای نگهداری از دارایی ها را به حداکثر برساند ، با ما در تماس باشید و به ما فرصتی بدهید تا به شما نشان دهیم چرا نرم افزار مدیریت نت ما یک انتخاب مناسب است.

تیم مشاورین ما در باشگاه مهندسان نت ایران TPMClub آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره، پیاده سازی و استقرار سیستم های نت در سازمان شما می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی